مصاحبه آرشیو خبر ها
اینزاگی : سرمربیگری یووه شغل دلپذیری است ؛ یوونتوس بهترین تیم ایتالیاست

اینزاگی : سرمربیگری یووه شغل دلپذیری است ؛ یوونتوس بهترین تیم ایتالیاست

سیمونه ایزاگی می گویند این که به یوونتوس لینک می شود بسیار خوب است و سرمربیگری لاتزیو بهتری چیزی بود که میتوانست برای من اتفاق بیوفتد.

 

سیمونه اینزاگی بعنوان یکی از گزینه های جایشینی مکس الگری در صورتی که این سرمربی یووه را ترک کند مطرح شده است، اما این مربی 41 ساله اطمینان دارد که مسیر طولانی را با لاتزیو پیش رو دارد و برای مدت طولانی در این تیم خواهد ماند در حالی که از بازی پیش رو با یووه بعد از حذف در نیمه نهایی جام حذفی توسط میلان ابراز لذت و خوشنودی کرد.

 

سرمربی لاتزیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار شنبه شب برابر یوونتوس گفت:

 

هنگامی که شما در نیمه نهایی جام حذفی آن هم در ضربات پنالتی شکست میخورید باعث ناامیدی است، اما در 120 دقیقه مقابل میلان ما نشان دادیم که شایسته و سزاوار حضور در فینال هستیم.

 

اینزاگی ادامه داد:

 

من به بچه ها گفتم که به آنها افتخار میکنم. ما اون جام رو بدون این که چیزی بدست بیاریم از دست دادیم مانند اینکه فنجان از دستتان بیوفتد. مواجهه شدن با یوونتوس بالافصله بعد از اون بازی به ما کمک خواهد کرد تا قدرتمون رو مجددا بدست آوریم. ما یووه را دوبار در این فصل شکست داده ایم، با دو نمایش و بازی عالی از نظر تدافعی و تهاجمی. با این حال آنها یک تیم بسیار خوب با یک سرمربی عالی هستند، آنها در ایتالیا بهترین هستند. حتی اگر ایگوایین نتواند بازی کند، دیبالا هست کسی که می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

 

سرمربی لاتزیو در ادامه گفت:

 

این یک روز فوتبالی خوب خواهد بود زیرا شش تیم برتر لیگ به مصاف یکدیگر می روند، گرچه تنها چیزی که برای ما محاسبه می شود کسب نتیجه است.

 

تاکتیک و سبک بازی یوونتوس؟

 

تاکتیک می تواند تغییر کند. آنها در جام حذفی با سیستم 4‐2‐3‐1 به میدان رفتند در حالی که در لیگ 4‐3‐3 بازد می کنند. این نشان می دهد که آنها چقدر قوی هستند. آنها یک تیم منسجم و مستحکم دارند که مارک کردن و یارگیری آنها آسان نیست. دفاع آنها فشرده است، در خط میانی بسیار قوی هستند و همچنین بازیکنان کلیدی زیادی دارند.

 

لوئیز آلربرتو یا فلیپه اندرسون؟

 

آنها باید تفکرات و چیدمان اولیه من را بپذیرند، هرکسی بازی میکند می تواند بهتر و مفیدتر از دیگری باشد همانطور که چند بار این موضوع دیده شده است.

 

نانی؟

 

او خوب است، درست مثل سالسیدو. مشکل ما در حمله و فاز هجومی اینست که بازیکنان بسیار خوب و آماده ای چون ایموبیله، فلیپه اندرسون و لوئیز آلربرتو را علاوه بر آن دو در خط حمله داریم.

 

جایگزین آلگری در یووه؟

 

این خوب است که به باشگاه بزرگی مانند یووه لینک می شوید، اما آلگری درحال حاضر بهترین مربی ایتالیایی است.

 

سیمونه اینزاگی در پایان گفت:

 

لینک شدن من به یووه باعث افتخار است ولی من تقریبا 20 سال در لاتزیو بوده ام و سرمربیگری در لاتزیو بهترین اتفاقی بود که میتوانست برای من اتفاق بیوفتد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: